Rädd!!!

Ibland blir man verkligen rädd, när folk kallar flyktingar och ny-svenskar för avfall från andra länder!
Att rasismen ens finns gör mig riktigt rädd, därför gör jag något mot det.
Jag står på mig och säger att rasismen är fel och att den måste bemötas på alla sätt och vis!

Jag tycker att även du kan ta och stå på dig mot rasismen och göra det som kan göras åt det, är det Sverigedemokrater eller något annat rasistiskt förbund som pratar så skramla med nycklarna eller stå med ryggarna mot dom.
Rasismen måste bemötas för vi alla på jorden är människor och de enda gränser som finns är de på kartan!

Så rösta även i EU valet för att göra något åt rasismens inflytande i EU och rösta rött då de inte samarbetar med rasister/fascister/nazister som de blåa gör.

Så rösta fram till den 7:e Juni och rösta rött!!


Pierre Engberg

Kommentarer
Postat av: Anonym

Pinsamt att du smutsar ner oss röda och påstår att dom blåa hjälper nazzister då vi är kommunister.

2009-06-10 @ 14:11:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0